Dnes jsem se konečně dostal k legendární mašině ChainMail, už jsem o ní párkrát slyšel tak jsem docela zvědavý. Pěti válcovou a tří řádkovou zábavu nám přináší společnost Microgaming. Samotný název mašiny ve mě evokuje středověk a při prvním pohledu na herní plochu jsem se nezmýlil. I když je fakt, že na jednom znaku je postava v podobě strážní věže, z úst trčí štos obálek opatřených středověkou voskovou pečetí. Na zádech vak plný dalších obálek. Těžko říct zda se v názvu jedná o kroužkovou zbroj nebo řetězovou poštu.
Automat je hezky designově zpracovaný, jedná se o kamenné hradby s vodním příkopem. Herní plocha je rozdělená na výšku kopím. Horní konec je tvořen řetězem. Celkově barvy jsou pestré, syté a perfektně k sobě pasují, celkový dojem je silně pozitivní. Symboly jsou zde realizovány kartami 10, J, Q a K. Dále rytíř, princezna, již zmiňovaná postava věže, kůň, starověká kniha s písmenem B a symbol ChainMail, který zde plní funkci WILD. Vše je jak z pohádky. Příjemné na pohled. Dalším vtipem tvůrců je, že princeznička drží mobilní telefon.
Dost bylo omáčky, jdeme si zahrát. Vydávám se vstříc nebezpečí, které musím překonat, abych se dostal ke své princezně, tedy výhře pochopitelně. Doprovodné zvuky jsou ladné, nikterak mě nerozptylují od hraní. Výherní znělky mě vždy mile překvapí, osobně mám středověké prvky rád a audio této mašinky silně umocňuje pocit středověkého hradu, krčem a vůbec. Výhry se načítají svižně, nepatrně se počítání zrychluje a poslední čtvrtinku výhry to prakticky přeskočí až ke konečnému číslu. Člověk dostatečně nasaje atmosféru okolo výhry a přitom není rituál výhry zbytečně zdlouhavý.
Symboly ChainMail
Symbol knihy je v podstatě skrytý příběh, do kterého se dostaneme formou získání 3 a více symbolů knihy jako u klasické výhry. Kniha se rozzáří, otevře a vtáhne nás do zcela vlastního příběhu. Místo knih se symboly změní v krále stojícího zvenku v kamenné klenbě - po tmě. Dvoumetrovým žezlem bije o zem a na pozadí se blýská. Změní se herní plocha.
Po stranách jsou věže, levá má zelený visací prapor s princeznou a nápisem, který nabádá, abych si zašel pro svou hodnotnou výhru. Na pravé straně je věž s červeným visacím praporem a obrázkem rozčileného krále, který ukončuje bonusovou hru. Jak jinak, zahrávat si s králem není žádná sranda. Uprostřed je sedm sloupců a pět řad dveří. Je jen a jen na mě, kterými dveřmi se vydám. Jede se od spodního patra po nejvyšší Dveře vždy skrývají určitou výhru nebo princeznu, případně krále. Párkrát jsem obdržel i free spin. S králem se setkat nechci. Výhra je výhra, ale princezna dává výhru z celého patra dveří a to už je na zisku silně znát. Vy vyšších patrech se začne objevovat král. Se kterým jsem se nakonec stejně setkal a tím má bonusová hra končí. Nicméně výhra je i tak velká a k tomu mám jednou free spin.
Celkové Hodnocení Hry
Automat má silnou atmosféru, kombinace středověku a moderního humoru. Počínaje názvem až po přehnaně znázorněného krále - opatrovníka své milované dcery. Těším se na každou bonusovou hru. Kniha vždy magicky upoutává můj pohled a já se tyto knihy snažím silou vůle zarovnat do jedné řady. Kolik dveří může mít takový hrad?